KKForrás: Hír TV2012. február 05., 15:27
Kiáll a hazugságokat terjesztő újságírója mellett a Guardian. A brit napilap közleményben utasította vissza, hogy a gyöngyöspatai szegregációról értekező Helen Pidd valótlanságokat állított.

Az újságíró tényként írt arról, hogy a helyi iskolában elkülönítik a roma gyerekeket, származásuk miatt ők a digitális táblát sem használhatják. Az iskola igazgatója cáfol, tudomása szerint a külföldi tudósító nem is járt az épületben, állításait pedig a mellékelt videóban sem tudta bizonyítani. A cikkben az újságíró azt is leírta, hogy december 22-én egy cigány családot támadtak meg a településen, a rendőrség azonban a térfigyelő kamerák elemzése után cáfolta ezt az információt.

 


A héten a Hír Televízió Keresztmetszet című magazinja is Gyöngyöspatán forgatott. A valós helyzetről készült összeállítást vasárnap este fél hétkor láthatják.